П`ятниця, 23.02.2018, 13:45
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Форма входу
Київська година
ПОГОДА ЧЕРНІВЦІ
Поділись
-->
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Спортивні новини
Завантажується...
Робота в Чернівцях
НОВИНИ
Новини

Буковинські старожитності

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

За "госпереворот" Мураєва взялися контролюючі служби
За "госпереворот" Мураєва взялися контролюючі служби
Нацрада з питань телебачення і радіомовлення призначила перевірку телеканалу NewsOne нардепа Євгена Мураєва за висловлювання у світлі російської пропаганди. Фото: відкриті джерела

Нацрада з питань телебачення і радіомовлення призначила перевірку телеканалу NewsOne за пропагандистські висловлювання з приводу Революції гідності, а також за популяризацію збройних сил Росії.

Про це у Facebook повідомив член Нацради Сергій Костинський, пише LB.ua

"На підставі депутатського запиту групи народних депутатів - Ірини Геращенко, Ірини Фріз та Марії Іонової, а також звернення Служби безпеки України Національна рада призначила перевірку", - повідомив він.

Предметом позапланової перевірки стануть два епізоди.

Нацрада зафіксувала трансляцію передачі "Український формат" за участю депутата, власника телеканалу NewsOne Євгена Мураєва, який заявив про те, що події кінця 2013-го - початку 2014 року в Києві були "государственным переворотом".

"Крім того, зафіксовано систематичне порушення в ефірі телеканалу теми "державного перевороту в Україні" співробітниками каналу, ведучими передач і запрошеними гостями: Євгеном Червоненком, Надією Савченко, Діаною Панченко, В'ячеславом Піховшеком і іншими", - написав Костинський.

Висловлювання про "державний переворот" за змістом аналогічні офіційній політичній і пропагандистської позиції країни-агресора, яка спрямована на виправдання військової агресії проти України й анексії Криму Російською Федерацією, вказав член Нацради.

"Ці висловлювання базуються на упередженості, маніпулюванні громадською свідомістю, зокрема шляхом поширення недостовірної, неповної або упередженої інформації і такої, що не має нічого спільного зі свободою слова або журналістською діяльністю", - заявив Костинський.

Другим епізодом стало позитивне зображення збройних сил Росії в ефірі телеканалу.

За результатами моніторингу було зафіксовано трансляцію передачі "Світова політика з Олегом Волошиним" на тему ситуації, що сталася в листопаді 2017 року в Сирії.

У передачі було продемонстровано відеоролик, в якому є сцени за участю Повітряних сил Росії з коментарями автора, що можна розглядати як популяризацію авіації країни-агресора.

Також Нацрада винесла попередження телеканалу "112. Україна" за порушення Правил ведення мовлення 26 листопада 2017 року в День пам'яті жертв голодоморів.

Категорія: Мої статті | Додав: Міський (18.01.2018)
Переглядів: 12 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: